sobota 14. září 2013

DIY vyživující gelík na řasy s ricinovým olejem

Poslední dobou jsem hodně nosila nalepovací řasy a ty moje vlastní dostaly docela zabrat. Občas při sundavání "falseies" se mi stalo, že jsem si vytrhla i pár svých ale hlavně to lepidlo a voděodolné linky a řasenky se opravdu dost podílely na tom, že mi mé vlastní řasy dost zřídly a rostly hodně pomalu. Dokonce jsem měla místečky skoro holá místečka.

Dost mě to štvalo, tak jsem si na netu vyhledala recenze a diskuze o sérech na řasy a různých vyživujících řasenkách. Chtěla jsem něco, co opravdu funguje ale zase jsem nechtěla zrujnovat obsah mé peněženky. Výběr tedy padl na ricinový olej. Má široké využití a je přírodní. Samozřejmě také jeho cena je velice příznivá plus ho seženete i v každě lékárně.

Samotný ricinový olej je hodně hustý a nanášela jsem ho na řasy pomocí vatové tyčinky. Opravdu za sebe mohu říci, že po několika týdnech mazání se mi řasy opravdu vzpamatovaly a začaly růst .))

Ted už mě ale přestává bavit vždy schánět vatovou tyčinku nebo si matlat olej prstem a rozhodla jsem se, že ho musím do něčeho přelít. Doma jsem vypláchla tubu od staré řasenky, do které jsem si dala ririnový olej smíchaný s vyživujícím gelem s vitamínem E, aby olej získal lehce gelovější strukturu a lépe se kartáčkem nanášel.

Tak vzniklo inteligentní a funkční baleníčko vyživujícího gelíku na řasy, který je přírodní levný a účinný. Pokud se rozhodnete ricinový olej vyzkoušet, tak určitě nebudete litovat .)

                                                                                +


     Výsledek .)

2 komentáře:

  1. Teda, dobře sis to vymyslela! Já jsem riciňák zkoušela, ale bohužel výsledky jsem neviděla žádné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máš moc dobré řasy .) ikdyž jsem četla že některým lidem opravdu na řasy nijak nefunguje... já jich měla dost vytrhaných a celkově nebyly v dobrém stavu.. Opravdu mi to s regenerací pomohlo .)

      Vymazat