sobota 19. října 2013

DIY Halloween treat bags - taštišky na dobroty

Vyrobre si doma malé papírové taštičky na dobroty. Vyrobíte je velmi snadno z materiálu, který doma běžně najdete a nemusíte letět do obchodu.

Potřebujete čistý papír. Bílý nebo už recyklovaný, balící... je to na vás! Z vybraného papíru si vytvořte základní taštičky v počtu ve kterém potřebujete.


Použijte děrovačku na vytvoření malých otvůrků pro držátka taštiček. Já na držátka použila provázek z juty ale ještě je nenavazujte. Ušpinila by se od barvy.


Bílý papír jsem "ošmudlala" polštářkem s razítkovou barvou. Použila jsem hnědou barvu od Heritage. Můžete to ale provést klidně uhlem, voskovkou, křídou...atd.






Na krvavé skvrny jsem použila obyčejné vodovky a inkoust. Červený inkoust simuloval čerstvou krev a namíchané vodovky starší nahnědlou zaschlou krev.


Nanášela jsem klasicky štětcem nebo cákáním barvy. Ale pozor můžete si pěkně raneřádit pracovní plochu...


Různé odstíny červené se pěkně doplňovaly. Poté jsem nechala všechny taštičky pořádně zaschnout.


Na suché taštičky jsem přidala  provázková držadla a bylo hotovo!


Taštičky jsem naplnila různými bonbonky, lízátky, tic tac, sušenčičkami atd...


Máte hotovo! Teď už jen rozdat taštičky!


Líbilo? 
Dejte vědět v komentářích!


Žádné komentáře:

Okomentovat