pondělí 2. března 2015

BNA challenge 8- Water marble

Water marble aneb téma v pořadí osmé nehtové výzvy. A musím říci, že pro mne výzvy s velkým V. 

O water marble jsem věděla už dlouho ale nikdy jsem tuto techniku nezkoušela. Takže to pro mne byla opravdu výzva... Největší problém pro mne bylo najít vhodné laky. Z mé sbírky čítající přes 30 kousků fungovaly jakš takš tři kousky. No prvních pár pokusů dopadlo naprosto katastrofálně jakýmsi blopem laku usazeným na nehtu. Nakonec jsem se rozhodla koupit watermarble jistotu- černý Sally Hansen a skombinovala jsem ho s jasně modrým Rimmelem.



To už vypadalo trochu k světu a podařilo se mi vytvořit pár různých vzorů. Druhá největší výzva a tragédie je začišťování. Nevím nevím ale i přes izolepu a opatlání nehtu latexem mi watermarble přišlo strašně "upatlané".


Za mě tedy se do watermarble pouštějte se spoustou času, pevnými nervy a velmi tekutými laky.
Určitě se podívejte na super water marble k Alče, Lence a Hance
Holky si s nehty poradili o 100% lépe než já.

9 komentářů:

  1. Nádherná barevná kombinace! Moc se ti povedly a jestli jsi je dělala poprvé, máš můj neskonalý obdiv ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný ! :) Všem se vám to strašně moc moc povedlo ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc pěkný ty kecko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ale první pokusy byly naprostá tragédie :)

      Vymazat
  4. Nádherné já bych si to takhle hezky neudělala protože já a lakování nehtů = to nejde dohromady

    OdpovědětVymazat