středa 22. července 2015

Geometrické neonové nehty s Beauty art shopem



Kdysi dávno jsem při hledání potřeb na nail art narazila na milý obchůdek beautyartshop.cz. Shodou okolností tehdy hledali pro spolupráci blogerky na testování produktů ale bohužel jsem neměla to štěstí. Po nějaké době (cca pár měsíců zpátky) jsem na nabídku spolupráce znovu narazila a dostala možnost některé produkty otestovat a zkusit si s nimi pracovat.

Osobně jsem vůči některým nabídkám spolupráce velmi skeptická a když vidím, jak někdo dělá reklamu produktu, o kterém vím, že není kvalitní a je schválně nadhodnocován, je mi z toho docela smutno. V tomto případě musím říci, že dělám a kupuji to v co věřím. A to platí i na produkty, které jsem dostala a měla možnost s nimi momentálně pracovat. Ruku na srdce, píši jen své názory a své zkušenoti podle skutečnosti.

Z Beauty art shopu mi přišel roztomilý balíček se spoustou produktů. Po prvním okouknutí a prohledání balíčku jsem byla hrozně nadšená! Jen produktů bylo tolik, že mi přijde nemožné je vecpat do jednoho článku. Radši vám ukážu, co se s nimi dá provádět a jak dobře fungují!

Pokud se vám tedy líbí manikůra na úvodní fotečče, čtěte dál a zjistíte, jak super jednoduše ji můžete vytvořit s párem pomocníčků z Beauty art shopu.
Po tento nail art jsem použila zdobící pásek na nehty (1mm) a barevné fluorescentní čtverečky (3mm).

Zdobící pásky navinuté na tenoučké špulce jsou v odstínu tmavě zlatá a červená.


Z rorměrů jste si určitě všimli, že jsou čteverečky opravdu malinké, takže na nehet se pohodlně vejdou a také je lepší pracovat s pinzetou. Na fotce vidíte balení fialových, žlutých a zelených fluorescentních čverečků.



Teď k samotné manikůře...
Nejdříve jsem nehet nalakovala podlakem a na něj jsem udělala linie velmi záživými laky. Linie mohou být klidně nerovné, jak vidíte na obrázku, ve finální podobě budou přelakované. Linie nechte velmi důkladně zaschnout!


Na barevné linie jsem pomocí pinzety nalepila tenoučký zdobící pásek (na barvě nezáleží, budeme ho sloupávat). Na nehtu jsem ho nalepený nenechala, protože mi šlo o vytvoření barevných proužků z laku, který byl pod nimi nanesený.


Poté jsem na každý nehet zvlášť nanesla silnější vrstvu černého laku a ihned po nalakování sloupla tenké zdobící pásečky.


Takto jsme velmi jednoduše vytvořili tenoučké efektivní geometrické vzory s minimální námahou. No super, co říkáte... Design jsem nakonec zapečetila průhledným svrchním lakem.



Abychom manikůře přidali něco extra, vybrala jsem fluorescentní čtverečky na dozdobení designu. Bohužel nemám černé světlo abych zjistila, jestli ve tmě budou svítit ale i tak jsou na černém podkladu velmi zářivé.


Malinkaté čtverečky jsou kovové, malinko vypouklé a mají matný povrch. Pracuje se s nimi velmi dobře, jen používejte pinzetu pro přesné umístění. Přilepila jsem je pouze pomocí zatlačení do vlhkého laku a po dvou dnech nošení stále drží na místě! Já si na zdobení vybrala kontrastní fialové a zelené čtverečky.


Tak, nechte manikůru důkladně zaschnout a je hotovo!


Nail art pomůcky:
Zdobící páska na nehty 1mm
Fluorescentní čtverce 3mm, 20ks

Musím říci že s páskami a fluorescentními čtverečky jsem 100% spokojená.
Rozhodně jim není co vytknout. Naopak, už od roztomilého mini balení s detailními popisky přes práci, manipulaci a finální výdrž na nehtu se jedná o nail art pomůcky, které bych jedině doporučila!
Cena v eshopu je také příjemná a určitě dostupná pro všechny.

Co říkáte na manikůru? Znáte Beauty art shop?
Těším se na vaše komentáře.

1 komentář: