neděle 27. září 2015

Halloweenské muffinky - černá růže




Miluji vše s Halloweenskou tématikou a to celoročně. Ale když už je pomalu říjen a blíží se nám Dušičky a chystá se spousta tématických párty, tak se možná u mě necháte inspirovat návodem na černou marcipánovou růži z muffinku.

Dělala jsem táké marcipánovou dýni na muffinku, tak pro návod jukněte sem.


Začneme tím, že si upečeme muffinky dle libosti. Já pekla čokoládové ale můžete udělat jakékoli chcete. Zkuste třeba jablečno skořicové ze sezóního ovoce.


Poté potřebujeme na černo obarvený marcipán. Já jsem použila klasické sypké černé barvivo. Vždy jsem trošku nasypala na marcipán a poté zpracovávala do té doby, dokud jsem nedosáhla kýženého odstínu.


Růži začneme vytvářet postupným přidáváním lístečky ke středu. Střed si vytvoříme ze dvou kaprovitých srolovaných placiček jako na obrázku. 


Jakmile si uděláme střed můžeme si do foroty vyrobit placičky=lístečky. Lístečky postupně od nejmenších umisťujeme a přitlačíme ke středu.


Větší růžičku můžeme připevnit k muffinku a největšími lístečky dokončit.


Tak a je hotovo!


Líbí se vám tento nápad?

 Vyzkoušejte místo marcipánu i fondán, budete mít zářivější barvy.

4 komentáře:

  1. Jsi neskutečně šikovná! Růže je nádherná, jenom v té černé trochu pochmurná :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ano trochu je ale červená se mi zdála na Halloween moc klasická ;)

      Vymazat