sobota 13. února 2016

BNA challenge #19 Valentýnské nehty


Opět se hlásím po sto letech, kdy jsem dělala všechno možné krom lakování na BNA. Bohužel když už mám v poslední době chvíli volného času tak radši spím...

Každopádně z tohoto krutě znějicího úvodu už asi tušíte že ani Valentýnská nálada nedorazila. A ikyž zveřejňuji BNA o cca týden později srdíčková - růžová nálada se prostě také  neprojevila. Navíc se mi ulomily dva nehty, takže jsem byla nucena si dodělat dva tipy aby ta mani nějak vypadala...

Říkala jsem si, že když si koupím pěkný nový lak, něco mě k němu napadne... No vybrala jsem temně rudý od Miss sporty.
Aby manikůra něco vydržela, zagelovala jsem všechny nehtíky zapékacím svrchním gelem od Essence. (Spodní slupovací gel jsem nepoužila.)


Po nalakování je o dost tmavší než v lahvičce. Srdíčka se tedy nekonaly. Jediné co mi k vamp barvě sedělo byl nějaký stříbrný kamínek.


A aby to nebyla úplná nuda, víc typů stříbrných kamínků a kaviár...


PS: Používám neznačkový kaviár a kamínky. Kaviár a kamínky jsem tentokrát lepila top coatem.



Přijde mi že je to spíš taková sexy vamp manikůra. Což není ve finále tak špatné.

Myslím si ale že holky na srdíčkách a nehtíkách s valentýnským nádechem pěkně zapracovaly a vypadá to moc super. Tak koukněte pro inspiraci k
Lence
Já myslím že kdo by se chtěl inspirovat, určitě si vybere!

Mimochodem toto jsou jediné dvě asi-valentýnské věci, které jsem si koupila. Krásně voňavou sůl a super srdíčkovou paštiku pro našeho kocourka.


Co myslíte, dají se takové nehtíky nosit na Valentýna?
Dejte vědět v komentářích...
 ♥

1 komentář:

  1. Teda, ty nehty jsou opravdu parádní :-) . Já si většinou lakuju nehty jen jednobarevně. Chci je mít upravené, ale zase s tím nechci trávit několik hodin. Valentýn slavíme, ale spíš přemýšlím nad tím, co dobrého koupím k jídlu, jaké vyberu víno, atd., než nad manikúrou :-) . Přítel se nad letošním Valentýnem také zamyslel. Využil totiž rozvoz květin , takže mi je přivezl kurýr a uvnitř byl krásný vzkaz :-) .

    OdpovědětVymazat