sobota 2. listopadu 2013

DIY Dexter badge AKA Jak vyrobit Dextrův odznak?

Jaký by to byl Dexter, kdyby neměl svoji průkazku, že? Určitě všichni viděli alespoň jeden díl a ví, nebo alespoň tuší, o koho se jedná. 

Takže jako předlohu jsem si vzala tenhle obrázek (stažený odněkud z ebay).



Většinou se řídím heslem: za málo peněz, hodně muziky. A v tomto případě to platí dvojnásob, protože jsem ho celý vyrobila z věcí, které mám doma. Tedy až na tu barevnou fotku, protože došla barva v tiskárně...

Potřebujete:
* černou čtvrtku
* černou akrylovou barvu
* tužku, pravítko, připínáčěk, nůžky
* oboustranou izolepu nebo lepidlo
* řetízek


Vytiskněte si obrázek Dexterovy průkazky.
 Změřte si rozměry vytisknuté průkazky a ze čtvrtky vystříhněte pourdro na průkazku.

Přetřete čtvrtkové pouzdro akrylovou barvou, dosáhnete tak koženě matného vzhledu.

Abych vytvořila iluzi obšívání, tak jsem připínáčkem přejela podél pravítka a vyznačenou linii jsem opatrně propichovala připínáčkem. 

Střed pouzdra jsem přehla přes silný drát a tím vytvořila tunýlek pro řetízek.

Zastřihněte si průkazku, aby nevyčuhovala z pouzdra.

 Zkuste průkazku do pouzdra zasunout, aby přesně seděla.


 Přilepte pomocí oboustranky průkazku do pouzdra.

Takto by vše slepené mělo vypadat + nelepte vršek, protože tím tunýlkem potřebujeme protáhnout řetízek. (Všimněte si, jak pěkně obšitě to pouzdro vypadá :) )

 Nakonec provlékněte řetízek a je hotovo!



 A nezapomeňte na stříkačku, kterou Dexter používal. Místo jehly ale vsuňte do stříkačky drát, který je určitě bezpečnější. Pak stačí obleci jen košili, mít dvoudenní strniště a můžete jít za Dextera.

Hodně štěstí! ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat