pátek 28. března 2014

Geisha - rychlý makeup na párty


Pokud byste se rozmýšleli nad lastminute ženským kostýmem, který dobře vypadá a nebojíte se bílé barvy, tak geisha je elegantním řešením. Potřebovat budete pouze běžná líčidla, která máte doma a nějaký bílý makeup (ten seženete už od 50,-). Je to velice jednoduché.

No a co na sebe? Pěkné kimono nebo župánek, stylizované zatočené vlasy, do nich umělou květinu a pokud chcete, tak nějaké "hůlky" do vlasů.


1. Začněte na obličej nanášet bílý nebo hodně světlý makeup. Já pracovala s houbičkou a mezi nanášenými vrstvami jsem vždy nechala nanesenou vrstvu důkladně zaschnout. Pod bílý makeup jsem nanesla podkladovou bázi od Oriflame a obličej ošetřila príma hypoalergením krémem.

2. když jsem byly spokojená s intenzitou bílé barvy, tak jsem se vrhla na rty a obočí. Obočí jsem zvýraznila linkou ve fixu od Oriflame a doplnila černým matným stínem. Na rty jsem použila sytě rudou rtěnku od Oriflame, kterou jsem opatrně nanášela štětečkem.

3. Nakonec jsem vzhled doladila řasenkou, protáhnutou linkou a nalepovacími řasami. Obličej mi připadal malinko bez barvy, tak jsem oči lehce vystínovala sytě růžovým stínem a jemně dokonturovala obličej. Tak a je hotovo!

Až na ty moje výrazy na fotkách si myslím, že by tento fotonávod mohl být prospěšný.
Líbí se vám takové karnevalové líčení?

3 komentáře:

  1. Dobrý a zajíímavý nápad. Líbí se mi to!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to úžasně! Na nějakou tématickou párty geniální! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat