středa 5. března 2014

MDŽ DIY aneb letos karafiát nebude...

Pokud jako já už teď přemýšlíte, jakou drobnůstku nebo kytičku dát k MDŽ mamince, babičce, tetě nebo kamarádce, tak se možná inspirujete dnešním "Udělej Si Sám" příspěvkem.

Z téhle drobnůstky bude mít obdarovaná dvojnásobnou radost, protože ženy milují květiny a nadto ještě více milují čokoládu. Neplatí to asi úplně pro všechny ženy, ale bonbónem či pralinkou různých příchutí a barvou okvětních lístků dáreček doladíte k dokonalosti :) A co víc, je to ruční práce a tudíš vyráběné s láskou ♥

Co budeme potřebovat?
♥ stonek z umělé květiny/ zelenou špejli
♥ okvětní lístky libovolné barvy
♥ lepidlo/tavící pistoli(rychlejší práce)
♥ čokoládový bonbón/ jinou pralinku nebo dobrůtku

Postup:
Postupně nalepujte s pomocí tavící pistole lístky růží na košíček bonbónu. Začala jsem se 4 lístky nejblíže bonbónu a postupně květ okvětními plátky "zahušťovala" a rozšiřovala.


Když jsem byla spokojená s tím jak okvětní plátky a celá růže vypadá, přestala jsem je vrstvit a připravila si stonek. Komu se líbí samotný květ s bonbónkem, tak už tady může končit a mít hotovo.

Zespoda květu jsem na konec tavicí pistolí přilepila stonek s listy a přidžela je několik minut.

Tak a je hotovo! Krásná a dobroučká dobrota, která rozhodně potěší. Jen se rozmyslet, koho touto kytičkou podarujete dřív, než dostanete chuť na ten čokoládový bonbónek :)


2 komentáře: