úterý 27. května 2014

DIY recy koupelnové košíčky na drobnůstky



Moc mě baví vzít něco co by skončilo v koši a dát tomu novou tvář. Nejen že dám věci novou tvář ale i nový význam, a tak se může z odpadu stát užitečný a krásný doplněk do domácnosti.

Pokud máte doma staré pastelky, které jsou na vyhození, nějaké plastové nádobky a chuť a náladu tvořit něco neobvyklého, tak jen do toho podle fotonávodu!

Potřebujete: Pastelky, pilku, tavicí pistoli, plastovou nádobku a akrylovou barvu se štětcem.

Pastelky seřízněte na stejnou požadovanou délku, nařežte počet pastelek tak, aby jste jimi mohli oblepit celou nádobku.

Nařezanými pastelkami s pomocí tavvicí pistole oblepte nádobku.

Pokud jsete již nádobku celou oblepili, máte vpodstatě hotovo. Já se rozhodla přidat "košíčku" bílou patinu.

Bílou akrylovou barvou a suchým štětcem jsem nerovnoměrně natřela košíček.

Barvu jsem nechala důkladně zaschnout a je hotovo. Košíček může sloužit na skladování čehokoli, například mýdel, balení kapesníčků, vaty, vatových tampónů, balistiků do vany a podobných blbůstek.

Doufám že se vám mé první recy DIY líbilo. Mám takové projekty moc ráda a v budoucnu jim nejspíš založím samostatnou rubriku a budu ráda, pokud se v komentářích vyjádříte. 

Líbí se vám recy košíček ?

6 komentářů:

  1. Tak si pižlám pastelky na košíček místo učení na zkoušku. Budu tam odkládat drobný, abych měla z čeho přežívat, až mě vyrazej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to se radši uč, nechtěla bych aby kvůli mému fotonávodu někoho vyrazili ;) Po zkouškovém času dost :)

      Vymazat
  2. Teda košíček vypadá suprově! Skvělá inspirace :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě, ale neměla bych nervy na to to vyrobit. :( Jsem hrozná. Ať žijou košíčky u Kiku. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je super nápad! :)) Děkuju za tip :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  5. you are so creative!
    you got a new follower ♥

    OdpovědětVymazat