pátek 6. června 2014

Okříduj se! Aneb Chalking teď letí!

Taky máte občas chuť obarvit si vlasy na modro nebo křiklavě růžovo? Jestli jo, tak jsme na stejné vlně! A nedávno jsem vyzkoušela způsob, který vlasy opravdu výrazně obarví, je super levný a barvu dostanete dolů pouhým umytím hlavy.  


Křídování- ideální metoda barvení vlasů na jednodenní akci nebo prostě jen pro dobrou náladu . A samozřejmě to má obrovskou výhodu, vaše vlasy budou po umytí aplikované barvy stejné jako předtím.
(Samozřejmě tento způsob barvení vlasů/pramínků je samozřejmě dost profláklý ale já jsem jej vyzkoušela poprvé, takže proto tento příspěvek .) )

Já tedy použila sadu uměleckých kříd a ty mají krásně výrazné pigmenty. Jen vezmete křídu, namočíte ji, přejedete s ní párkrát vlásky a krom toho, že budete zadělaní, dostaví se taky super barevný efekt na nabarvených pramíncích.

Fotonávod ♥





Pokud se nechcete patlat s křídami, tak na trhu seženete taková barvítka s křídou uvnitř ve tvaru kulatého jakoby zavíracího zrdcátka. Pramen vlasů u kořínků jednoduše skřípnete dovnitř a pak se jen tahem dolů nanese barva.

Líbilo? Už jste chalking zkoušely? Dejte vědět!


12 komentářů:

  1. Mám tmavé vlasy, takže to není nic pro mě. Kdybych byla blondýnka, asi bych se takhle křídovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně, jen škoda, že je to jen pro světlé vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Občas se napatlám (předloni jsem si koupila slavný hair bugy od Murphyho - ve srovnání s křídou z papírnictví kvalita stejná) a pak brečím, protože mi to po umytí trochu zůstává ve vlasech (zelenomodrý vlasy v práci nic moc).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě říkala, že před koupí drahých profi kříd na vlasy vyzkouším ty co mám doma a ejhle, fungují naprosto skvěle :-) já zkoušela modrou a sytě růžovou a vymylo se to dobře, jen to chce dostatek šampónu :-)

      Vymazat
    2. Myslím, že je to zbytečná investice, aspoň teda ty Kevinovy nejsou žádný terno a pak jsem taky zkoušela něco z H&M a přijde mi, že obyč křída stejně vede. Nevím teda, co na ni vlasy, ale za těch pár hodin se jim snad nic šílenýho nestane.

      Vymazat
  4. Je to super ale strašne to ničí vlasy :/ (teda aspoň mne) .
    a prosím ťa kedy bude vyhlásenie giveaway ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem zkoušela modrou a mamka mi málem strčila hlavu pod sprchu :D Teď mám ale objednané pastely přímo na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neskúšala som ešte takéto veci :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  7. To je naprosto úžasné, díky za tip, vždy jsem to chtěla vyzkoušet, v létě jsou barevné prameny třeba na krásnou letní párty nádherné :o) Viděla na fotce modelku Elle Macpherson a měla prameny zeleno-modré. Vypadala božsky :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne sa to páči :D Možno to aj vyskúšam , ďakujem za tip :D
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to hezky ale asi bych to nezkoušela :D svoje vlasy mam dost citlivý a nevim co by to s nimi udělalo.
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat