středa 28. října 2015

Halloween makeup - srnka - jelen - laň



Jeden z mých velmi oblíbených kostýmů s makeupem je srnka/koloušek/jelen/laň....prostě lesní zvířátko s parůžky.

Na tento kostým jsem loni měla spoustu kladných ohlasů, tak mám pro vás krátký, jednoduchý, fotonávod na vytvoření makeupu krok za krokem.

Začínala jsem kontaktními čočkami, použila jsem šedohnědé zvětšující. Dodají makeupu správný vzhled.


Poté jsem houbičkou nanášela bílý makeup v okolí očí na projasnění. Ideálně naneste dvě vrstvy pro intenzivnější bílou.


Poté jsem tmavě hnědými stíny (které už na normální líčení nepoužívám) vytvořila základní hrubé linie tam, kde chci míttmavší stíny a kontury.


Přidala jsem více tmavěhnědé pod lícní kosti a také světle hnědou na čelo. Poté jsem zjemnila a rozstínovala linie přechodu mezi hnědou a bílou.


Zapracovala jsem na výrazu obličeje, upravila obočí, přidala puntíky na tváře, udělala linky a namalovala černě čumáček a část horního rtu. Pokud chcete můžete si vyhrát s nalepovacími řasami a le já použila pouze řasenku. Tak a makeup už je hotov!


Teď stačí přidat jen parůžky a ouška. Na sebe si vemte něco hnědého, kožešinkovou vestičku a hnědé legíny. Nebo cokoli v čem se budete cítit pohodlně jako lesní zvířátko.


 Líbí? Nelíbí? Dejte vědět v komentářích!


2 komentáře:

  1. vyzerá to skvelo a podobnú srnku som nikde nevidela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto sa ti vydarilo! Je to úplne super :)
    http://andreanalens.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat