pondělí 19. října 2015

Halloweenský nail art pavučinka s piercingem

Huuuuuuuu... Mám pro vás super jednoduchý nailart na prsteníček s piercigem! Sice to zní divně piercing do nehtu, ale kdy jindy si chcete ozdobit nehty kovovými kroužky, když ne na Halloween?


Kroužky v nehtu vypadají super, občas nosím zlatý ale často se mi zatrhával a odštípne kousek nehtu. Tak po dlouhé době, když mám zase dlouhé nehty je čas na piercing (a ulomení špičky nehtu, ha ha).


No jak jsem postupovala? Cca ve třech krocích...

1. Červený matný lak.... nebo černý, zelený či zářivě oranžový.


2. Špičku prsteníčku jsem zabarvila béžovým lakem.


3. Na prsteníček jsem tenkým štětečkem namalovala pavučinku a nažhavenou jehlou propálila dírku. Poté jsem do otvůrku jen přicvakla připravený kroužek a je to!


Pokud máte doma nějaky super prsten, třeba upíří tesáky jako já, určitě ho provětrejte!


Líbí? Dejte vědět v komentářích!

2 komentáře: