pondělí 5. září 2016

BNA challenge #25 animované postavičky


Když holky vybraly téma kreslené dětské/animované/pohádkové postavičky, tak jsem si říkala to bude něco. Nemám žádné dětské vodolepky nebo razítka, tak co s tím. Navíc mne ani nenapadlo koho namalovat.


S výběrem mi pomohl přítel - Bob a Bobek nebo Maxipes Fík. Mně se zamlovalo hlavně to, že jsou barevně nenároční. Bílá, černá a hnědá u Fíka.


Tak jsem začala zkusmo tvořit a vznikly puntíkaté nehty s králíkama a Fíkem. Malovala jsem tenkými štětečky a opravovala přetahy štětečky namočenými v odlakovači.


Ale byla to nehorázná piplačka na několik hodin, opravdu výzva. Ale podařilo se...


Docela jsem se bála ten motiv zalakovat, protože to tím průhledným v 90% případů rozmažu...
Ale povedlo se.


Tak co říkáte? Můj oblíbenec je Fík!
Koukněte na nehtíky, které vymyslely holky!

a

4 komentáře:

  1. Páni, taková piplačka, Fík je ale moc povedený :) Ten hnědý lak z Oriflamu vypadá parádně.

    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  2. jéééééžiši tak to je parádní :)) máš můj obdiv :))

    OdpovědětVymazat
  3. Joj tak to je skvělé! :D Nosila jsi je pak i do práce/školy? :D

    OdpovědětVymazat