úterý 4. října 2016

BNA challenge #26 Halloween nails


Zdravím s Halloweenskou mani! Dlouho jsem přemýšlela nad pěknou a hlavně nositelnou verzí strašidelných/goth/tmavých nehtů... a takhle to dopadlo!

Nejdřív jsem si musela sundat předchozí nude mani s božíma holo třpytovýma kousíčkama...

Vybrala jsem ve finále tyto dva laky. Temně krvavý a šunkový nude odstín, oba od p2. 

 Prsteníček a palec jsem nalakovala šunkovou a zbytek nehtů tmavě krvavou.

Jako Haloweenský motiv jsem vybrala pavučinku. Ale chtěla jsem aby byla nositelná a elegantní.

Malovala jsem ji stejnou barvou jako zbytek nehtů a sposní část jsem nechala čistou.

 Celkově se mi mani zamlouvá. Je dost dobře nositelná i jako casual do podzimních barev laděná mani.

Holky z BNA party vymyslely.....

a


Mám v plánu další strašidelné nehty, tak se těšte!

4 komentáře: