úterý 14. března 2017

Camo nail art


Olivová, khaki a vojenské maskování/camo je teď v oblečení dost trendy.
A co takhle na nehtech?
Poslední  dobou jsem si oblíbila jen jednobarevné nehty s kamínkem nebo třpytkami na prsteníčku. Nechtěla jsem tedy opět vytvořit jen tuto kombinaci ale nějak ji ozvláštnit a to právě olivovou.


Jako třpytivou na prsteníček jsem vybrala stříbrnou. Třpytky dvou velikostí a kamínky. Podlak jsem použila nail hardener THE ONE od Oriflame.


Všechny nehty jsem namalovala jednou vrstvou krásné hnědavé barvičky TAUPE od Oriflame. Poté jsem dva odstíny zelené smíchala vedle s taupe odstínem a postupně nanášela flíčky obou barev.


Zeleno hnědé maskování jsem doplnila o stříbrné flíčky. Prsrteníček jsem udělala celý stříbrný, potřpytkovala ho a navch nalepila pár kamínků.


Na nehtech jsem vytvořila maskování nebo vzor 95 doplněný o třpytivé flíčky stříbrného laku.


Líbí? Dejte vědět.


Žádné komentáře:

Okomentovat