pondělí 20. března 2017

Pastelové jarní nehty s Oriflame


Na stránkách Oriflame je návod na pastelovou manikůru, která je momentálně in. Puntíkatá manikůra mě inspirovala k vytvoření vlastního upraveného designu.
Velmi pěkná barva z těch světlých laků je odstín, který vidíte na úvodní fotce - rosy nude. Klasické pastelové odstíny, tedy světloučká žlutá, zelená a lila se mi nelíbí a proto jsem vybrala tento světlý pudrový odstín pro lehkou jarní manikůru.

Jak na to?


 Nejdříve jsem nehty zamilovala a ošetřila je tenkou vrstvičkou  podkladového laku.


Po zaschnutí podkladového laku jsem nanesla tenkou vrstvu laku.


Pro lepší krytí dávám ještě druhou tenkou vrstvu laku. A opět je nechám důkladně zaschnout.


Na vytvoření puntíků jsem použila kulaté konce štětce, tyčinky na zatlačení kůžičky a párátka. Puntíky jsem udělala ve více odstínech. Nejdříve jsem vytvořila pár bílých puntíků. Poté jsem původní odstín smíchala s trochou bílé a vytvořila světloučce krémové odstíny.


  Opět jsem vše nechala důkladně zaschnout a vše přetřela průhledným lakem.


Jarní do pastelova laděná mani je hotová!
Líbí ?

1 komentář: