středa 12. července 2017

Dort pro kočku - jednoduchý, rychlý, výborný!


Nášemu kocourkovi jsou 3 roky a nikdy neměl narozeninový dort pro kočku. Tak jsem se rozhodla nějaký doma vyrobit z dobrot, které mu chutnají.

Nakoupila jsem paštičky, krémovou pastu, křupavé kuličky a na doplnění jsem použila běžné granulky Brit care.




Jak udělat kočičí dort?
Začala jsem s výběrem většího talíře. Kočky si někdy vyndavají větší kousky jídla z misky, tak ať nemáte kočičí dort po celém bytě.



 Vybrala jsem dva druhy paštičky - losos a kuře. Ty jsem opatrně vyklopila na prkýnko a připravila si ostrý nůž.



Tím jsem ořízla hranaté plasticky a vytvořila z nich dortový korpus. Když použijete dva druhy kapsičky, bude mít korpus dvě příchutě.


 Korpus jsem naplnila pastou a granulkami.


Poté jsem spodní díl korpusu přiklopila a základ dortu pro kočky přenesla na talíř.


Na talíři jsem dortový základ zdobila "krémem" a jako třešničky na dort jsem použila křupavé kuličky


Náš kocour je blázen do oliv a šíleně mu chutnají jak olivy, tak jejich nálev. Proto má na vršku dortu tři olivová kolečka - za každý rok jeden.  Pokud má vaše kočička ráda třeba okurku, mrkev nebo brokolici, tak jí dortik ozdobte tím. A máte hotovo!


Na fotkách jsem viděla, že někdo do dortíků pro kočky zapichuje zapálené svíčky, ale určitě bych to z bezpečnostních důvodů nedoporučila. Výživově takový dortík pro kočku představuje nejspíš kalorickou bombu, ale nemá to na denním pořádku, tak se to jednou za rok nezblázní.

A ptáte se, jak takový dort našemu kocourkovi chutnal? Fotky mluví za vše :)






6 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je super. :-D Celkově je to skvělý nápad, dort se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, kocourek miluje kapsičky,paštičky a "mokré" krmivo, tak to přímo hltal :D

      Vymazat
    2. Děkuji moc za radu

      Vymazat
  2. Naší Mie to bude určitě chutnat!

    OdpovědětVymazat
  3. CHystám oslavu dort nesmí chybět skvělí nápad. Palec nahoru. 5 z 5

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý napad! <3 děkuji z inspiraci

    OdpovědětVymazat