úterý 27. června 2017

DIY cukrový scrub na rty



Také se vám často loupou rty? Hledala jsem jak rty vyživit a jemně je zbavit hrubé kůžičky. Peeling nebo scrub je ideálním řešením. Nechtěla jsem ale vyhazovat peníze za něco, co si můžu doma za pár minut a bez zbytečných investicí vyrobit. Například za lip scrub od Lush vyhodíte oknem přibližně 10$...

Z čeho si takový cukrový scrub vyrobit? ... z věcí, které máte doma v kuchyni:
  • olivový olej
  • kokosový olej
  • hnědý/třtinový/jiný cukr 


Jako krabičku jsem použila vymytý šroubovatelný obal z krémových stínů. Plastový obal je praktičtější a méně náchylný k rozbití než skleněný. Poté jsem používala hmoždíř na podrcení cukru a kovovou mističku na míchání scrubu.


Odměřila jsem si množství cukru, aby se mi celý vytvořený lip scrub vešel do krabičky.


Cukr jsem podrtila ale pokud můžete, kupte si rovnou jemnější krystalky.



K drcenému cukru jsem přidala malé množství olivového oleje a směs promíchala.


Poté jsem přidala kousek kokosového oleje ale použít můžete jakýkoli olej, který máte doma.


Důkladně promíchanou směs můžeme rovnou přenést do krabičky. Pokud ale máte rádi například skořicovou vůni, můžete ji ještě nakonec přimíchat. Kápnout do směsi můžete i esenciální olej.


Tak a máte hotovo! 
Přírodní lip scrub v recyklované krabičce skvěle pečuje o rty.




2 komentáře:

  1. Tak to vypadá dokonale. Ukládám a jak budu mít více času, vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. ten je super! :) rada si robím takéto peelingy na pery, lebo je to jednoduché a rýchle a netreba ho aspoň kupovať :) ale väčšinou si ho potom už neskladujem, spravím si iba na jedno použitie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat